Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Veel rijplezier met je nieuwe Fazer!!
Hoi Allemaal,Ik heb vandaag een Fazer gekocht, 2008 model. Nu blijkt dat er geen ABS op zit.Het is een geimporteerde uit Engeland. Kan het zijn dat daar ABS een optie is ?Had er met aankoop eigenlijk niet op gelet, beetje dom maar ja tis niet anders. Niet dat ik het echt belangrijk vind overigens, maar als het erop zit is het natuurlijk wel prettig.groetenKami
In 2008 zijn ze zowel met als zonder ABS geleverd.Niets vreemd aan dus.Wel was de versie zonder ABS een paar honderd goedkoper, en had de ABS versie een Blokspoiler als standaard accessoireVerder heeft de zwarte versie in 2007 zwarte wielen en in 2008 "brons/goud"
Citaat van: efzeteen op 30 maart 2009, 09:45:33In 2008 zijn ze zowel met als zonder ABS geleverd.Niets vreemd aan dus.Wel was de versie zonder ABS een paar honderd goedkoper, en had de ABS versie een Blokspoiler als standaard accessoireVerder heeft de zwarte versie in 2007 zwarte wielen en in 2008 "brons/goud"Ok, dank je wel voor je antwoord. Voor mij is het nu wel duidelijk :-)Paar dagen nog en dan kan ik hem ophalen !!groetenKami
Maar ach, ook zonder ABS kun je veel plezier hebben !groetenKami