Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Gebruik je die achterrem dan zo vaak??Ik geloof niet dat ik echt een gematigde rijder ben, maar ik gebruik bijna nooit de achterrem.Als ik op toevallig op het achterwiel rij gebruik ik hem voor stabiliteit en noodgeval, maar onder het rijden praktisch nooit.
Citaat van: Spritze op 6 augustus 2009, 08:22:46Gebruik je die achterrem dan zo vaak??Ik geloof niet dat ik echt een gematigde rijder ben, maar ik gebruik bijna nooit de achterrem.Als ik op toevallig op het achterwiel rij gebruik ik hem voor stabiliteit en noodgeval, maar onder het rijden praktisch nooit.als ik een blokje om ga op alleen het voorwiel gebruik ik de achterrem ook niet, verder altijd
Nou gebruik ik die achterrem ook eigenlijk niet, maar zelf zonder te gebruiken wordt hij heet. Ik stond vanochtend met een vast gelopen achterrem langs de snelweg. $#^$#@@!!zooiIk heb het (met handschoen aan) een beetje kunnen bewegen en toen kon ik weer effe verder.Vandaag effe remklauw en cilinder nagezien, eigenlijk geen bijzonderheden. De schijf is eigenlijk naar de haaien, maar kijk eerst morgenochtend wat er nu gebeurd.Jullie horen het.MazzelPatrick