Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
dus je bent al wat jaartjes op het circuit aan het rijden.Hoe snel ga je nou op Assen??En wat voorn banen gebruik je, ik zit te denken bt003 DOT medium of pirelli sc2, ben er nog niet helemaal uit. Denk dat het een beetje te veel van het goede is om al direct op slics te gaan rijden? Ach en zo blijf je een beetje bezig met de hobby.Heb nog gekeken op de motordagen site maar denk dat ik het maar bij de 4 dagen hou die ik al heb geboekt.
Hoi,Nou volgens mij zijn die pilot road gewoon goed hoor. Die dunlop die ik had waren gewoon heel erg slecht.Je moet alleen niet schrikken hoe je banden eruit zien de eerste keer door het temp verschil maar dat is er zo weer af op de weg.Grondspeling heb ik nooit last van gehad hoor en ga echt wel met knietje aan de grond eb aleen nog geen elleboog aan de grond gehad dus moet nog wel even oefenen, ik heb ook niet de standaard stepjes erop zitten maar een rem schakelset en stepjes van rizoma en die zijn een stuk korter, denk dat ik zelf ook een keer naar hyperpro gaat voor mijn voorvork, ze staan ook op assen om je motor af te stellen. Voor de dagen op Assen moet je wel heel snel bij zijn want het zit allemaal zo vol of heb je al gereserveert? Ik heb nu ook een stuurdemper want als je echt hard gaat vooral bij de voorlaatste bocht gaat de voorkant van de motor best wel trillen, ben benieuwd of dat nu echt minder is geworden.m.vr.grFranklin
Citaat van: fsumter op 14 december 2009, 21:11:55dus je bent al wat jaartjes op het circuit aan het rijden.Hoe snel ga je nou op Assen??En wat voorn banen gebruik je, ik zit te denken bt003 DOT medium of pirelli sc2, ben er nog niet helemaal uit. Denk dat het een beetje te veel van het goede is om al direct op slics te gaan rijden? Ach en zo blijf je een beetje bezig met de hobby.Heb nog gekeken op de motordagen site maar denk dat ik het maar bij de 4 dagen hou die ik al heb geboekt.Even voor de duidelijkheid, ik heb al een paar jaar niet meer op het circuit gereden.Ik heb nu namelijk een handicap mijn polsen zijn versleten, gelukkig kan ik wel weer motorrijden.Dit is ook de reden dat ik voor een FZ1 heb gekozen (hoog stuur) geen druk meer op de polsen.Op straat gaat het me wel redelijk af maar ben nu wel benieuwt hoe het op het circuit gaat voornamelijkmet remmen.