Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Heel gaaf, snap alleen niet waarom die FZ1 niet harder kan uitaccelereren.
gister een dagje circuit zandvoort gedaan.(1e keer)hele dag regen maar kon de pret niet drukken.moet zeggen dat er er nog heel veel van bijleert.echt een aanrader voor iedereen maar pas op, de fz1 is niet een gewoon brommertjelaatste sessie verremde ik me en schoot rechtdoor de tarzan bocht in vol in het grind.werd gered door de marshall die niet instuurde dus ben nu gebombardeerd tot bermrijdergelukkig niet onderuit gegaan maar me ego wel een deukjekwam met 240 aandenderen en remmen deden niks meer op die natte baan.ging zeker met 100+ het grind in, hele pits stond te klappen en me vriendin kreeg bijna weeen.mijn tijd 3.09 op een natte baan.echt een top dag op zandvoort en een aanrader voor iedereen.aankomend weekend komt er misschien een aanbieding van msl dus ik hoop dat het droog is fz1 is de bom!!! http://www.leukopdefoto.nl/motorsportlifestyle-circuit-experience-25-september-2010-circuitpark-zandvoort-3779.html?datum=25-09-2010&tijd=Groep 1&foto=leukopdefoto_734608.JPG
Nog een week, dan gaat hij weer los Gaan er nog meer Fz1's op Assen een rondje doen volgende week zondag
Tijd voor een tailraiser
Welke ster ga je rijden dan Mijn bos gp1 is stil genoeg denk ik, de originele rij je wel snel aan de grond