Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hoi Fred,Leuk om te horen dat je ook echt de fz1 gebruikt voor het circuit.Ik heb nu al een 47 tands achter tandwiel (2 tandjes groter) dus dat zou het hetzelfde effect moeten hebben als een tandje minder voor.Verder heb ik een power commander en fce erop zitten maar heb soms wel het aan uit effect maar de motor is van 2007?Wat is het gevolg als je de vullingen eruit brandt, ik heb een akrapovic uitlaat en dus de klep eraf gehaald kan dit het gevolg zijn van het aan uit effect ofzo want voorheen had ik niet? Zit er aan te denken om de pijpen te vervangen door evcolution akra maar zit hier wel een klep in? Snap niet precies hoe dat allemaal zit, want er moet ook nog een 02 sensor inzitten en/of kalalist? Het is dus wel mogelijk om 2min5 te rijden op Assen, heb ik in ieder geval nog heel wat voor de boeg.Ok nou het is wel duidelijk we hebben een duidelijke nummer 1 wie volgt?Assen:2 min 5 Fred2 min 16 Franklin.m.vr.gr.Franklin.
Jammer van die mapping, ik heb er een usb aansluiting op zitten dus kan het gewoon uitlezen op de pc en ook weer terug zetten.Laat 'm wel een keer afstelen bij de dealer.Wel zag ik vandaag een full power converter bij http://www.moto-works.jp/products/power_converters.html is misschien ook wel iets.Achter tandwiel kon maar net ja wist niet dat dat zoveel kon schelen?m.vr.grFranklin