Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hallo,Was is het voordeel om de cat eruit tehalen?Merk je echt een verschil vind het zo'n drastische maatregel, en weet ook iemand waar het filmpje is om de airbox aan te passen?gr,Franklin.
Citaat van: fsumter op 24 november 2009, 16:06:27Hallo,Was is het voordeel om de cat eruit tehalen?Merk je echt een verschil vind het zo'n drastische maatregel, en weet ook iemand waar het filmpje is om de airbox aan te passen?gr,Franklin.Hoezo drastisch?Probeer maar eens te ademen met sigarettenfilters in je neus, dat gaat vast wel maar zonder ademt toch echt beter.En bij een uitlaatsysteem van auto's is het eerste wat het veld moet ruimen toch vaak ook de kat, je motor kan daardoor makkelijker uitademen. Zal vast en zeker geen 5 pk of iets gaan geven, maar waarschijnlijk wel een mooier koppelverloop, omdat de motor het nu eenmaal makkelijker krijgt.Plus een nog mooier geluid.Ik ga het in ieder geval wel doen als ik straks de nieuwe einddemper monteer.
Citaat van: vincefazer op 24 november 2009, 19:25:45Citaat van: fsumter op 24 november 2009, 16:06:27Hallo,Was is het voordeel om de cat eruit tehalen?Merk je echt een verschil vind het zo'n drastische maatregel, en weet ook iemand waar het filmpje is om de airbox aan te passen?gr,Franklin.Hoezo drastisch?Probeer maar eens te ademen met sigarettenfilters in je neus, dat gaat vast wel maar zonder ademt toch echt beter.En bij een uitlaatsysteem van auto's is het eerste wat het veld moet ruimen toch vaak ook de kat, je motor kan daardoor makkelijker uitademen. Zal vast en zeker geen 5 pk of iets gaan geven, maar waarschijnlijk wel een mooier koppelverloop, omdat de motor het nu eenmaal makkelijker krijgt.Plus een nog mooier geluid.Ik ga het in ieder geval wel doen als ik straks de nieuwe einddemper monteer.Ik heb de cat in de collector gewoon laten zitten. Heb power zat