Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Als een deze dagen mijn motor weer terug komt, zijn er meteen wat extra dingen gebeurd.- 20.000 km beurt- stalen remleidingen- steppies (eigenlijk de steppiehouders, niet het steppie zelf waar je voeten op staan) voor en achter zwart gepoodercoat- nieuwe rvs boutjes in de quicklock tankring- Voor de langere toerriten met vrouwlief achterop een originele Yamaha toerruitAls mijn motor echt weer thuis is komen er goudkleurige steppies op de zwarte houders, ik zit hieraan te denken.
Als een deze dagen mijn motor weer terug komt, zijn er meteen wat extra dingen gebeurd.- 20.000 km beurt- stalen remleidingen- steppies (eigenlijk de steppiehouders, niet het steppie zelf waar je voeten op staan) voor en achter zwart gepoodercoat- nieuwe rvs boutjes in de quicklock tankring- Voor de langere toerriten met vrouwlief achterop een originele Yamaha toerruitAls mijn motor echt weer thuis is komen er goudkleurige steppies op de zwarte houders, ik zit hieraan te denken.Goud accenten zijn mooi op de brommert. Mits de kleur een beetje overeenkomt met de kleur van de voorvork anders is het geen gezicht.Maar volgens mij komt dit aardig in de buurt
De kofferset opgehaald met het plx 359 rek, koffers zijn echt zo goed als nieuw, rek overigens ook.Dus ben helemaal blij hiermee.Nu nog een manier bedenken om het rek vast te zetten zonder taartschep onder de kont van mijn motor.De stang die overdwars achter de motor langs gaat, om het linker rek met het rechter rek te verbinden, loopt precies ter hoogte van 1/3 van de onderkant van mijn kentekenplaat. Dus als ik hem zou verbinden met een verbindingsstangetje, om zo dus zonder taartschep het rek te monteren, loopt die stang precies voor het kenteken langs ter hoogte van de onderste letters en cijfers van het kenteken.Ik moet dus iets gaan bedenken om het kenteken voor die stang langs te laten gaan, zonder het ketenken ontzettend schuin te moeten zetten, want dan krijg ik daar weer gedonder mee dat de plaat TE horizontaal staat.Iemand ideeën??
Zoals jij de kentekenplaat hebt staan krijg je er hier in NL gegarandeerd gedonder mee.Maargoed, de busjes die ik nog nodig had voor complete montage zijn inmiddels binnen.Dus als mijn motor terug is dan ga ik eens rustig rommelen en kijken hoe en wat met het kenteken.