Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Dat is een goeie vraag, punt 1 het geluid..Lijkt mij dat een full carbonnen of zoals ik heb titanium / carbon, qua geluid niet heel veel uit zal maken, misschien is de carbonnen iets donkerder, maar verschil zal minimaal zijn. Het geluid is gewoon echt hard, maar wel heel mooi hard, iedereen die het geluid hoort geeft er complimenten op. Maar zonder oordoppen is rijden dan niet fijn meer. Nu rij ik toch altijd met oordoppen dus maakt mij niet uit, sterker nog, met oordoppen is het geluid echt heerlijk, gewoon aanwezig maar niet storend.Alleen met DB-killer, geen idee, ik heb de DB-killer er nog nooit in gehad eerlijk gezegd. Maar hij heeft e-keur en dan met db-killer erin zou ik me geen zorgen maken in de eifel. Ik zou eigenlijk komend weekend naar de eifel gaan, maar dat heb ik geannuleerd vanwege de slechte weersvoorspellingen, heb wienig zin om twee dagen in de regen te rijden daar. Dus nu komt het er nog niet van dat ik met db-killer zou gaan rijden, nogmaals ik maak me daar geen zorgen om. Met e-keur en db-killer erin lijkt het mij dat die duitsers niks kunnen doen.Ik wilde eigenlijk de GP-Pro van Leo Vince kopen, maar mijn dealer zij toen dat die echt extreem hard geluid gaf onder een FZ1, dus ik koos toen voor mijn huidige uitlaat. Naar nu blijkt is deze minsten even lawaaiïg, zoniet maakt hij nog meer herrie dan de GP-Pro. Ik ben er achteraf heel blij mee, geluid is echt zo onzettend mooi!!
Vandaag weer eens niet kunnen laten en toch maar besloten om voor een kleiner voortandwiel te gaan.Binnenkort een afspraak maken voor montage.Ben heel benieuwd in hoeverre dit echt een verbetering gaat worden...
Hoi Vince,ik heb nog een groter valter moto achtertandwiel liggen voor je. Niet veel gebruikt.m.vr.gr.Franklin.
Citaat van: fsumter op 28 mei 2010, 23:17:30Hoi Vince,ik heb nog een groter valter moto achtertandwiel liggen voor je. Niet veel gebruikt.m.vr.gr.Franklin.Ik heb je een pb gestuurd hierover.Helaas heb ik gisteren de tailriser weer van mijn motor moeten halen, het past niet met de achterbrug en de gemonteerd Leo Vince demper. Enorm balen, tailriser staat te koop, maar tegelijker tijd ben ik aan het kijken naar een alternatieve mogelijkheid om toch de tailriser te kunnen hebben icm de Leo Vince demper.