Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
ik gebruik de plaatselijke wasstand van het benzinestationvoorwasschuimborstelhotwaxspoelglans
Shampoo en wax in 1 van een merk waarvan ik de naam kwijt ben.Heel sterk reinigingsmiddel, lijkt op industriele aluminiumreiniger, moet gemengd worden 1 staat tot 3 met water, daar maak ik de vette delen bij schoon en constant water bij houden en spoelen, anders bladerd na ongeveer 3 minuten de lak af... Nogal aggressief spul maar werkt perfect. Weet ook daar de naam niet van, krijg het eens in de zoveel tijd van een bevriende schadehersteller.Voor het poetsen, eens in de zoveel tijd met polish&wax level 2 van hetzelfde merk als de shampoo, ook daar de naam van kwijt, zal thuis eens kijken.Voor de uitlaatbochten, de tip van Jeanette, staalfix.
Citaat van: vincefazer op 18 november 2009, 10:08:40Shampoo en wax in 1 van een merk waarvan ik de naam kwijt ben.Heel sterk reinigingsmiddel, lijkt op industriele aluminiumreiniger, moet gemengd worden 1 staat tot 3 met water, daar maak ik de vette delen bij schoon en constant water bij houden en spoelen, anders bladerd na ongeveer 3 minuten de lak af... Nogal aggressief spul maar werkt perfect. Weet ook daar de naam niet van, krijg het eens in de zoveel tijd van een bevriende schadehersteller.Voor het poetsen, eens in de zoveel tijd met polish&wax level 2 van hetzelfde merk als de shampoo, ook daar de naam van kwijt, zal thuis eens kijken.Voor de uitlaatbochten, de tip van Jeanette, staalfix.Dat ontvettingsspul van ons (ook via via gekregen ) moet je inderdaad ook met water mengen 1:10. Sterk spul joh, Fishermen's Friend