Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Net mijn zadel weggebracht, over een paar dagen is deze klaar.Dan zal ik een foto hier neer zetten.Ruben , nog bedankt voor het lenen van jouw zadel.Gr.Wouter Zoals op deze foto moet het worden....
Waar kun je deze zadel verkrijgen en wat is de kostprijs en zijn er ook andere kleuren ?
Vandaag even mijn zadel opgehaald.Meteen een stukje gereden en wat een verschil met de nieuwe vulling erin.Van de week even een stukje toeren en dan kijken of het veel beter is dan het standaard zadel, daar kreeg ik al snel last van mijn kont.Gr.Wouter
ben afgelopen zaterdag naar de TT gewwst en aan het einde van de dag stond er 450 km meer op de teller, das tot nu toe de meeste km's die ik op een dag op de FZ1 gereden heb. nu moet ik zeggen dat ik vaker last heb gehad van mijn kont, maar sjonge, dit sloeg alles en ik ben er helemaal klaar mee. Er moet een ander zadel komen en geld kosten doet het toch, maar vind het het wel waard.Nu twijfel ik tussen Corbin en Sargent, kan iemand mij vertellen wat het verschil is, en qua ervaring. De prijzen verschillen niet zoveel, € 300- €350.Danny , ik heb het origineel laten aanpassen.En ik ben er echt tevreden over , oke zo'n Sargent zadel is misschien nog net iest mooier .... maar kost ook wel 4 x zoveel.Gr.Wouter