Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
ik heb gewoon mn tank overtrokken met hoes van bagster.Ziet er niet mis uit, en nooit last van krassen.Ook geen last meer van krassen door tanktas.Kost rond 100€ denk ik.
Dat FZ1 logo kun je niet lospeuteren. Tankpad bestaat uit 6 kleine stickers die 1 geheel vormen. Ik vind het erg mooi staan. Wat je dus nu op bovenstaande afbeelding wit ziet doorschijnen is dan de kleur van je tank. Ik kan wel effe een foto maken van de week. Dan zie je misschien beter wat ik bedoel. Echter, ik heb een zilveren FZ1 dus dan zie je niet zo goed het FZ1-logo zilvere achtergrond heeft.
Citaat van: Wallie op 29 maart 2010, 22:26:24Dat FZ1 logo kun je niet lospeuteren. Tankpad bestaat uit 6 kleine stickers die 1 geheel vormen. Ik vind het erg mooi staan. Wat je dus nu op bovenstaande afbeelding wit ziet doorschijnen is dan de kleur van je tank. Ik kan wel effe een foto maken van de week. Dan zie je misschien beter wat ik bedoel. Echter, ik heb een zilveren FZ1 dus dan zie je niet zo goed het FZ1-logo zilvere achtergrond heeft.Met lospeuteren bedoelde ik om de tankpad gratis te krijgen.Moet kunnen bij de aanschaf van een nieuwe bike niet?