Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
nice bike maar die nr plaat : mv dan vind ik mijn nr plaat veel mooier greetz.....joe
he Mooie Motor. Hij lijkt alleen wel heel erg veel op de mijnes.Waar heb jij de jouw vandaan, de mijne komt bij Van Meel vandaan in MadegroetMichel
Zekers, zeer zeker.Toch eigenlijk wel de mooiste spuitbeurt die er te krijgen is Zit nog te denken of ik er de standaard uitlaat van het 2010 model er op ga zetten of een Akra. Vindt het mat zwarte model ook zeer netjes passen bij de andere zwarte ionderdelen op de motor.Groet Michel
Persoonlijk vind ik de akra onder de FZ1 erg stil, was voor mij ook één van de redenen om niet voor de akra te gaan.Qua vermogenswinst, denk niet dat je daar te veel van voor moet stellen, ook niet met een ander luchtfilter, sterker nog, ik ken genoeg verhalen waarbij een ander luchtfilter nul verschil gaf.Met een goede sportdemper pak je absoluut wel wat vermogen, de mijne gaat binnenkort weer op de bank en dat weet ik het verschil in harde cijfers, maar veel zal het niet zijn. Dan zal je toch aan een RB3 of iets moeten om echt wat pk's en NM's te winnen.Blijft wel de vraag, of de kosten dan opwegen tegen de winst, maar ook dat is voor iedereen persoonlijk.