Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ben ook meteen voor de maat 190/55/17 ipv 190/50/17 gegaan, motor is daardoor ook nog wat lichter gaan sturen
Hoi Vincent,Ik moet binnenkort ook mijn achterband vervangen, ben benieuwd wat je bevindingen zijn.Heb je zowel je voor als achterband vervangen i.v.m. de bandhoogte en stuurt dat een stuk prettiger?Gr. Jacques
Citaat van: vincefazer op 31 augustus 2010, 22:29:56Ben ook meteen voor de maat 190/55/17 ipv 190/50/17 gegaan, motor is daardoor ook nog wat lichter gaan sturenHé Vince,nu moet je wel de Speedohealer weer opnieuw instellen waarschijnlijk.Effe checken.Ciao
Michelin Pilot Road 2ct slijt in de bergen toch wel een stuk harder dan hier op de Nederlandse wegen...Voor vertrek van de vakantie was mijn achterband nog ongeveer 50%, en na 2.200 km bergen rijden was ie helemaal op.Grip was de laatste 1.000 km al niet super meer, veel glijpartijen gehad bij stevig gassen.Nu de Power Pure erop, en moet zeggen, tot nu toe ben ik er zeer over te spreken.Ben ook meteen voor de maat 190/55/17 ipv 190/50/17 gegaan, motor is daardoor ook nog wat lichter gaan sturen.Ben evenwel heel benieuwd hoe lang die Power Pure als achterband mee zal gaan, verwachting is nog geen 5.000 km....Als dat inderdaad zo is, ga ik hierna eens kijken of ik de nieuwe Dunlop SportSmart ga proberen.Hoor hier ook hele goede verhalen over!