Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Gisteren bleek mijn eerste Michelin Pilot Power 2ct voorband aan vervanging toe te zijn, hij heeft het ruim 7.000 km volgehouden...De pilot road 2ct achterband, is nu halverwege, dus die kan nog wel ff.Lijkt erop dat ik het dus weer eens andersom heb, 2 voorbanden op 1 achterband.
Citaat van: vincefazer op 13 augustus 2010, 12:04:48Gisteren bleek mijn eerste Michelin Pilot Power 2ct voorband aan vervanging toe te zijn, hij heeft het ruim 7.000 km volgehouden...De pilot road 2ct achterband, is nu halverwege, dus die kan nog wel ff.Lijkt erop dat ik het dus weer eens andersom heb, 2 voorbanden op 1 achterband.Zo dan.. Dat is wel heel erg kort voor een voorband. Die kilometers haal ik achter met een sportband. Is alles wel in orde aan de voorkant bij jou?
Citaat van: Fatopi op 14 augustus 2010, 09:27:48Citaat van: vincefazer op 13 augustus 2010, 12:04:48Gisteren bleek mijn eerste Michelin Pilot Power 2ct voorband aan vervanging toe te zijn, hij heeft het ruim 7.000 km volgehouden...De pilot road 2ct achterband, is nu halverwege, dus die kan nog wel ff.Lijkt erop dat ik het dus weer eens andersom heb, 2 voorbanden op 1 achterband.Zo dan.. Dat is wel heel erg kort voor een voorband. Die kilometers haal ik achter met een sportband. Is alles wel in orde aan de voorkant bij jou?Inderdaad lijkt dat er iets aan de hand is Ik vermoed problemen met de rechterhand/pols!Dat moeten 7K km aan puur plezier zijn geweest dat kan niet anders Arthur