Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Even ter info, er zitten geen pinkers in het achterlicht, heb een ABS model en dit geeft storingen blijkbaar. vroeg me gewoon af of er op het achterlicht ook een relaistje tussen moet, heb het licht al uitvoerig getest, en alles blijkt netjes te verlopen dus laat ik het zo. Wat ik dacht (maarja ik en elentrik ) was dat de hoeveelheid stroom die naar het led achterlicht gaat evenveel is als het originele licht maar omdat de ledlampjes minder stroom nodig hebben dat deze kunnen kapotgaan? Of zit ik hier verkeerd?
Citaat van: Quickey op 6 februari 2012, 20:12:02Even ter info, er zitten geen pinkers in het achterlicht, heb een ABS model en dit geeft storingen blijkbaar. vroeg me gewoon af of er op het achterlicht ook een relaistje tussen moet, heb het licht al uitvoerig getest, en alles blijkt netjes te verlopen dus laat ik het zo. Wat ik dacht (maarja ik en elentrik ) was dat de hoeveelheid stroom die naar het led achterlicht gaat evenveel is als het originele licht maar omdat de ledlampjes minder stroom nodig hebben dat deze kunnen kapotgaan? Of zit ik hier verkeerd? Van die storing klopt wel als je de ingebouwde knippers hebt, abs lampje gaat branden maar dat geeft niet hoor.Als je weer opnieuw start is die weer uit Lampje gaat alleen branden bij stevig gassen.(dus bij elk ritje)
Quickey heeft geen naked hij heeft een fazer.ik heb een naked
Maakt niet uit en beter jij als de kippen van de legwant dan hebben we geen eitje bij het ontbijtje