Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Quicky, hoe heb jij het opgelost met je korte kentekenplaathouder en dan de stang van je kofferrek, die normaal aan de standaard taartschep vast zit geschroefd?En welk merk is je kofferrek?Ik zit namelijk te denken aan het Givi PLXR357 quick release rek te denken, dit kan mooi samen met mijn Givi topkofferrek.Vraag me alleen af hoe dat dan werk zonder taartschep op de kont van je motor?
vandaag de zoektoch naar een andere demper nog wat voort gezet, zo kwam ik op youtube aan filmpje tegen van een fazer met Laser uitlaat, "de klik" was er meteen dus de prijs opgezocht, poef was me dat even andere koek, 603 euro voor een laser hotcam maar de sound vind ik wel netjes, dan maar even sparen zeker misschien dat het eindejaar nog wat leuks in petto heeft behalve dan die vieze belastinge iemand ervaringen met een laser demper, altijd welkom. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wokRBquabqw&feature=related[/youtube]
vandaag de zoektoch naar een andere demper nog wat voort gezet, zo kwam ik op youtube aan filmpje tegen van een fazer met Laser uitlaat, "de klik" was er meteen dus de prijs opgezocht, poef was me dat even andere koek, 603 euro voor een laser hotcam maar de sound vind ik wel netjes, dan maar even sparen zeker misschien dat het eindejaar nog wat leuks in petto heeft behalve dan die vieze belastinge iemand ervaringen met een laser demper, altijd welkom.
ok ok jonges ik ben overtuigd iemand sponsoren misschien?
Citaat van: Quickey op 30 juli 2010, 13:22:36ok ok jonges ik ben overtuigd iemand sponsoren misschien? Is al oud maaaarrrr......