Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Doe maar niet al te sportief met dit frisse weer.
Citaat van: Robbedoes op 5 maart 2010, 13:23:36Doe maar niet al te sportief met dit frisse weer. inderdaad, nog even wachten op het betere weer. Maar waar blijft da, het was hier vandaag weer aant sneeuwe.
Citaat van: Quickey op 5 maart 2010, 17:23:50Citaat van: Robbedoes op 5 maart 2010, 13:23:36Doe maar niet al te sportief met dit frisse weer. inderdaad, nog even wachten op het betere weer. Maar waar blijft da, het was hier vandaag weer aant sneeuwe. Ik zou uberhaupt niet te gek doen met dit koude weer...Maar ik heb ook moeite gehad met KD-en met mijn FZ1, en mijn inziens komt het puur door een tekort aan grondspeling. Zonder middenbok kun je de gok wagen met hoger geplaatste steppies, met middenbok zou ik het risisco niet nemen dat je de middenbok aan de grond rijdt. Mijn motor gaat een dezer weken naar Hyperpro voor andere voor en achter vering inclusief tailriser, dit moet meer dan genoeg grondspeling geven voor veel KD plezier.Het is mij uiteindelijk wel gelukt met de standaard vering, na deze flink afgesteld te hebben overigens, maar moest wel extreem ver naast de motor gaan hangen, dus kan me goed voorstellen dat het niet zo maar even lukt.