Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
je moet eens kijken wat er gebeurd alstie onderuit gaat met een duopassagier in een spijkerbroek ,volgens mij heeft ie ze niet op een rij. weg mooie benen het vlees eraf tot op het bot en dan is het janken.
Citaat van: cees op 18 juni 2010, 16:06:49je moet eens kijken wat er gebeurd alstie onderuit gaat met een duopassagier in een spijkerbroek ,volgens mij heeft ie ze niet op een rij. weg mooie benen het vlees eraf tot op het bot en dan is het janken. Volgens mij is dat VinceFazer zelf Maar inderdaad, als die van mij zo zou opstappen dan zou ik haar er persoonlijk ff hardhandig vanaf helpen.Ook al gaat mw Spritze maar 2 keer per jaar achterop voor een klein rondje, ik heb haar een compleet textiel Alpinstars pak en laarzen gekocht.Ik ben zelf verpleger geweest, dus al de nodige huidtransplantaties van kortbij mogen aanschouwen.
Dit was niet mijn vriendin hoor, mijn vriendin zit altijd met volledig pak aan achterop, anders mag ze niet mee.Deze griet wilde persee achterop, bij Franklin en zijn zwager kon dit niet, geen buddyseat bij zich, ik was de enige met buddyseat, dus toen wilde ze absoluut bij mij.Een rondje gedaan met haar en toen snel er weer af.Het was wel een vreemde en komische situatie dat die griet ineens aan kwam lopen.
En met iemand achterop kun je ook wel redelijk schuin door de bocht...Misschien heeft ze wel een Esquad broek aan Gr.Wouter.Heeft iemand van hier zo'n broek
je had hem moeten zien remmen hij deed niet anders gr,Franklin (getuige ter plekke)
Leuk fimlpje om te zien hoe relaxed kneedowns met een FZ1 gemaakt kunnen worden.http://www.youtube.com/watch?v=JP2PeBRmEz8