Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik steek mijn kop niet in het zand voor het 2006 probleem ,ik denk alleen dat het doorknippen van kabelbomen ,het verwijderen van vlinder en exup kleppen ,het monteren van fce ,waardoor foutmeldingen ontstaan ,monteren van xenon units in luchtfilterhuizen !!! verwijderen van lambda sondes . er niet voor zorgen dat de motor er beter van gaat lopen . Groet Tom
Hey allemaal ( ben hier nieuw),morgen gaat mijne fz1 binnen om de nieuwe module van yamaha te laten monteren en ben echt benieuwd na 16000km met aan/uit effect rijden.
een fz1 koop je toch niet om onder de 7000 toeren te rijden ??
Citaat van: tom op 28 mei 2007, 08:59:05Ik steek mijn kop niet in het zand voor het 2006 probleem ,ik denk alleen dat het doorknippen van kabelbomen ,het verwijderen van vlinder en exup kleppen ,het monteren van fce ,waardoor foutmeldingen ontstaan ,monteren van xenon units in luchtfilterhuizen !!! verwijderen van lambda sondes . er niet voor zorgen dat de motor er beter van gaat lopen . Groet TomNatuurlijk wel , mijn FZ1 is nu bijna perfect...Nog even iets aan de remmen doen en dan maar weer knallen...Hoi Wouter ,je gaat me toch niet vertellen dat de remmen,ook al niet deugen ? groet Tom
Citaat van: HubkeFZ1-N op 28 mei 2007, 17:51:41een fz1 koop je toch niet om onder de 7000 toeren te rijden ??Leg mij dan eens uit wat voor nut het heeft altijd boven de 7000 te blijven?
Omdat de echte pk,s pas hierboven vrijkomen,net als een R1.En het Max koppel.Rij zelf veel op circuit en daar is het goed te merken.
Hallo medelotgenoten van een fz1 bouwjaar 2006Na een briefwisselling met Yamaha nederland omtrent het aan/uit effect is mijn motor vorige week naar Yamaha nederland gebracht en heb hem vandaag terug gekregen en heb direct een proefrit gemaakt en het effect is geheel verdwenenOp de vraag van mijn dealer aan Yamaha nederland wat er aan gedaan is kregen zij geen duidelijk antwoord maar het feit dat mijn dealer de motor zelf naar amsterdam moest brengen en dat hij door Yamaha terug gebracht wordt zegt ook al iets Waarschijnlijk zijn de zelfde toepassingen als bij een 2007 model toegepastHet maakt mij allemaal nx uit de motor is toppie en daar ging het omIk zou zeggen diegene die hun motor ook willen laten nazien schrijf via je dealer ( anders heeft het geen nut) een mooie brief met daar zeker in dat je twijfeld om naar een ander merk te gaan daar zijn ze nogal gevoelig voor en wie weet kan je ook profiteren van de kostenloze aanpassingGroet Faz-eric