Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik heb zelf de verbeterde 2007 versie ,de injectie problemen zijn opgelost door yamaha .einde probleem .
Nou ja , ik krijg gewoon vaak de indruk ,dat mensen elkaar opnaaien op de forums ,een echt goede oplossing heb ik in al die maanden ,dat de discussie gevoerd word,ook nog niet gezien . Misschien is inruilen nog de beste optie . groet Tom
Tja, wat moet je hier nu mee.Ik heb geen probleem. Ergo, niemand heeft een probleem?
Citaat van: bikedevil op 27 mei 2007, 20:12:18Tja, wat moet je hier nu mee.Ik heb geen probleem. Ergo, niemand heeft een probleem? Wat bedoel je?
Dat je het 2006 model maar moet vergeten en een 2007 aanschaffen.Dit vind ik je kop in het zand steken.
Hey allemaal ( ben hier nieuw),morgen gaat mijne fz1 binnen om de nieuwe module van yamaha te laten monteren en ben echt benieuwd na 16000km met aan/uit effect rijden.
Ik steek mijn kop niet in het zand voor het 2006 probleem ,ik denk alleen dat het doorknippen van kabelbomen ,het verwijderen van vlinder en exup kleppen ,het monteren van fce ,waardoor foutmeldingen ontstaan ,monteren van xenon units in luchtfilterhuizen !!! verwijderen van lambda sondes . er niet voor zorgen dat de motor er beter van gaat lopen . Groet Tom
Hey Bikedevil,alle yamaha verdelers in Belgiƫ zouden daar nu van op de hoogte moeten zijn want het loopt via de invoerder D'ieteren en het gaat mij 75 euro kosten en daeler durft te zeggen dat het probleem helelmaal weg zou zijn.Kheb het vertikt om zelf grote investeringen te doen omdat yamaha zelf het probleem maar moest oplossen.Vond ik. En sta nu echt wel te popelen om da ding te testen morgenavond.