Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Citaat van: Spritze op 19 oktober 2008, 18:00:59Zojuist besteld:Bitubo raceservice had 15% korting op de stuurdempers, dus dat scheeld dan weer ff.Over2 a 3 weken komt hij bij de leverancier aan.Dus ik moet nog even geduld hebben.Die man van bitubo raceservice heeft er verstand van he Spritze,of heb je aan hem geen advies gevraagt?En inderdaad mooi spul,ben ook aan het sparen
Zojuist besteld:Bitubo raceservice had 15% korting op de stuurdempers, dus dat scheeld dan weer ff.Over2 a 3 weken komt hij bij de leverancier aan.Dus ik moet nog even geduld hebben.
Citaat van: Maurice-Fz1 op 21 oktober 2008, 22:03:55Citaat van: Spritze op 19 oktober 2008, 18:00:59Zojuist besteld:Bitubo raceservice had 15% korting op de stuurdempers, dus dat scheeld dan weer ff.Over2 a 3 weken komt hij bij de leverancier aan.Dus ik moet nog even geduld hebben.Die man van bitubo raceservice heeft er verstand van he Spritze,of heb je aan hem geen advies gevraagt?En inderdaad mooi spul,ben ook aan het sparen Ja ik heb hem om advies gevraagd, want Stefan doet top werk.Hij zit zowel bij ons op LRT als op MF en heeft bij de oude motorfreaks geschreven.Is gewoon iemand die verstand van zaken heeft, meerdere merken leverd en dus ook niet perse het duurste aan je wilt slijten.Hij heeft bv ook gewoon Wilbers in zijn assortiment.Bijna iedereen in onze club neemt met hem contact op als het om vering gaat.Ik kan hem je absoluut aanraden.
hmm heb net een prijslijst gezien van de dempers en die kit kost 398 euro en wat heb jij die dan betaald en waar kan ik die bestellen en laten monteren.GreetZ
Hij zit er op!Ik vind de montage kit super afgewerkt, mooie oplossing.