Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ben op zoek naar een bellypan en zag nu deze. Is deze gelijk aan de orginele van yamaha, lijkt in ieder geval wel zo ?Scheelt een hoop geld. Las ook nog ergens dat er verschil zit tussen een bellypan van 2006/2007 en 2008/2010, klopt dit ?Bij de site van yamaha zie ik maar 1 bellypan. Heb zelf een fazer van 2008 en hoop dat deze er onder kan.
@ FZééntjeIk bedoel de bellypan die op de voorgaande pagina staat van trenditaly.Ik heb ergens in een topic op dit forum gelezen dat er verschil zou zitten in de bellypans van 2006/ 2007 en vanaf 2008 en verder.Echter op de site van yamaha staat maar 1 bellypan ? Dat yamaha op de FZ1's met ABS standaar een bellypan heeft gezet om de abs te verbergen weet ik,maar volgens mij is dit gewoon een standaard bellypan. Ik rijd zelf overigens een FZ1 Fazer met ABS en hier is de bellypan niet standaard.@ YellowdriverIk ben echt op zoek naar een bellypan die er uit ziet zoals die van yamaha, vind ik persoonlijk de mooiste.De bellypan op de voorgaande pagina, lijkt er op de afbeeldingen precies op.
Net een berichtje van amsterdamrat gehad.De bellypan is gelijk aan die van yamaha, alleen van carbon.Heb hem net besteld, €187,- incl. verzendkosten.Kan niet wachten.