Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
waar heb je dat voorscherm gekocht ?grtzblack angel
hey zo een tas zoek ik ook laat ff weten of hij lekker past en waar je hem vandaan heb!?
Welkom bij de overlopers...
Citaat van: Robbedoes op 1 oktober 2010, 16:29:36Welkom bij de overlopers... Bruut ding Witte, hij klonk ook top!
Citaat van: Spritze op 1 oktober 2010, 17:34:33Citaat van: Robbedoes op 1 oktober 2010, 16:29:36Welkom bij de overlopers... Bruut ding Witte, hij klonk ook top!Das gewoon genieten geblazen Tell me about it!!!!
Mooie brommertHoe lang heb je deze al, een kennis heeft hem pas retour gebracht omdat de uitvoering en het jaar niet klopte. Hoop voor jou dat het oke, is
En hoe bevalt ie inmiddels?Ook al verslaafd aan de klappen van de Akra's?
Citaat van: Yellowdriver op 3 oktober 2010, 00:51:27Mooie brommertHoe lang heb je deze al, een kennis heeft hem pas retour gebracht omdat de uitvoering en het jaar niet klopte. Hoop voor jou dat het oke, is Die niet kloppende uitvoering was zeker een Superduke R he Zit een ander verhaal achter, maar goed mijn uitvoering is gewoon in orde hoor .Grtz IvoHe IvoGelukkig , ik dacht het wel ja, maar toch in ieder geval veel pleizer met je nieuwe speeltje.