Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Witte stickers zou ik nu lekker laten zitten. Het is een motor van 4 jaar oud en dus kan die lak wel eens iets verkleurd zijn
Citaat van: asphaltD op 2 september 2010, 22:24:32Witte stickers zou ik nu lekker laten zitten. Het is een motor van 4 jaar oud en dus kan die lak wel eens iets verkleurd zijn stickers zijn eraf, rest lijm met minimaal spoel thinner verwijderd en de tank weer gepoetst, er is niks meer van te zien
Zou toch eerst op beter weer wachten momenteel kan je het beste in je zwembroek gaan rijden En ik denk als je de tailraiser had gemonteerd en je voorpoten weer opjuiste hoogte had gezet je wellicht problemen met je standaard had gekregen aangezien deze was ingekort
Bij deze de 1e plaatjes van de FZ1 die ik sinds vandaag in mijn bezit heb.
Vandaag is er een koper geweest om de motor te komen bezichtigen , moet zeggen deed me wel wat om iemand anderser een proefrit op te zien maken.De koper was helemaal om toen deze terug kwam van het ritje op het gele monster, netjes handgeld gebeurd en aan afspraak gemaakt voor de aflever datum , eerst even netjes poetsen.
Nou weet nu niet of ik je moet feliciteren maar bij dezegefeliciteerd dat het gelukt is om je motor te verkopen.Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen en zoals Marc zeiDe gele is ook 1 van mijn favoriete kleuren.Sterkte met je verlies
klopt inderdaad de koper vroeg me nog; ga je daar geen spijt van krijgen , ik zeg ja natuurlijk.Maar mijn hart ligt toch meer bij OTR, dus gaat er een KTM 450EXC van 2010 of 2009 voor terug komen.