Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Laat ik nu nu toevallig Ermax dealer zijn. Wellicht dat ik een Forum korting in het leven ga roepen.Mocht je interesse hebben in die van Ermax dan laat me maar wat weten.
Citaat van: Spritze op 28 april 2010, 09:35:09Laat ik nu nu toevallig Ermax dealer zijn. Wellicht dat ik een Forum korting in het leven ga roepen.Mocht je interesse hebben in die van Ermax dan laat me maar wat weten.Kijk das altijd handig Maar weet jij toevallig ook of dat Ermax logo'tje wat erop zit een sticker is ja of nee?
Spritze,ik ben wel geinteresseerd in een Ermax seatcover. Natuurlijk in de enige echte kleur, zwart dus....Wat is de speciale aanbieding? Eventueel kom ik 'm wel ff halen, scheelt natuurlijk ook weer in de kosten...
Laten we anders een poll of een lijst(of hoe noem je zoiets? ) houden of er intresse is voor de Ermax seatcover!?Ik wil der ook wel een bestellen in Power Blue BMC.(vreemd,ik dacht altijd dat dat de enige echte kleur was )...Maar nog ff paar weekkies wachten op de vakantiecenten!Je gaat van me horen