Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Als ik het goed heb gelezen geeft een groupbuy een korting van 5 euro p.p.Eerlijk gezegd zou ik daar niet die moeite voor nemen...
Citaat van: Ottifumi op 30 april 2010, 13:33:44Spritze,ik ben wel geinteresseerd in een Ermax seatcover. Natuurlijk in de enige echte kleur, zwart dus....Wat is de speciale aanbieding? Eventueel kom ik 'm wel ff halen, scheelt natuurlijk ook weer in de kosten...De korting zal afhankelijk zijn van het aantal.Ermax heeft namelijk niet veel marge.Eventuele groupbuy kan een optie zijn.Ik stel maar even wat voor:Gespoten in kleur 1 of 2 stuks 145 Euro ex verzenden.Gespoten in kleur vanaf 5 stuks 140 Euro ex verzenden.
Spritze,ik ben wel geinteresseerd in een Ermax seatcover. Natuurlijk in de enige echte kleur, zwart dus....Wat is de speciale aanbieding? Eventueel kom ik 'm wel ff halen, scheelt natuurlijk ook weer in de kosten...
Citaat van: vincefazer op 1 mei 2010, 09:51:34Als ik het goed heb gelezen geeft een groupbuy een korting van 5 euro p.p.Eerlijk gezegd zou ik daar niet die moeite voor nemen...Kost normaal 156 ex verzenden, dus ik weet niet waar je die 5 euro vandaan haald Denk dat je het iets beter moet lezen.Zoals ik al eerder vermelde, heeft Ermax maar een minimale marge op de seatcover.Ik kan ze natuurlijk niet aan inkoopprijs aanbieden (hier moet het licht ook branden)Voor 1 of 2 stuks is het 145 Euro ex verzenden.Vanaf 5 stuks 140 Euro ex verzenden.
Citaat van: Spritze op 30 april 2010, 15:27:58Citaat van: Ottifumi op 30 april 2010, 13:33:44Spritze,ik ben wel geinteresseerd in een Ermax seatcover. Natuurlijk in de enige echte kleur, zwart dus....Wat is de speciale aanbieding? Eventueel kom ik 'm wel ff halen, scheelt natuurlijk ook weer in de kosten...De korting zal afhankelijk zijn van het aantal.Ermax heeft namelijk niet veel marge.Eventuele groupbuy kan een optie zijn.Ik stel maar even wat voor:Gespoten in kleur 1 of 2 stuks 145 Euro ex verzenden.Gespoten in kleur vanaf 5 stuks 140 Euro ex verzenden.Van jou post uit het andere topic, of je nou alleen of met zijn tweeën koopt of met zijn 5-en, scheelt vijf euro.Je geeft dus al een heel nette korting aan forum mensen als je alleen een seatcover bij jou koopt.
Let wel op dat een seatcover van een naked fz1 niet op een fazerfz1 past.
Heb ook interesse in de seatcover, maar geeft het die in het wit met een rode streep en zwarte randjes zoals op mijn tank?Ziet een stuk beter uit dan alleen maar wit. Heb niet zo een zin om stad en land af te gaan om aan die sticker te komen.
Kijk daar heb ik wat aan, plakken kan ik zelf wel, vaker gedaan.Heb je toevallig een adres van die gast Ralph?gr Ivo