FZ1-N (Naked) en FZ1-S (Fazer) alle modellen > FZ1 Accessoires

Achterlichten met geïntegreerde knipperlichten

(1/5) > >>

BeR_FZ1:
http://webshop.salland-motoren.nl/index.php?_a=viewProd&productId=93

Kwam op zoek naar wat onderdelen een mooie aanbieding tegen bij Salland.
Clear Alternatives achterlicht voor de FZ1 met geïntegreerde knipperlichten.
In tegenstelling tot het plaatje zijn de achterlichten 'helder'

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9oc9pwzrpaQ[/youtube]

vincefazer:
Ten eerste vind ik die dingen gevaarlijk, je kan gewoon niet goed zien of het knipperlicht aan staat en dan als je het ziet is de vraag nog voor links of rechts. Maargoed dat is voor iedereen voor zich.
Daarnaast schijnen deze achterlichten problemen te geven met modellen met ABS, foutmeldingen etc.

BeR_FZ1:

--- Citaat van: vincefazer op  7 mei 2010, 19:01:49 ---Ten eerste vind ik die dingen gevaarlijk, je kan gewoon niet goed zien of het knipperlicht aan staat en dan als je het ziet is de vraag nog voor links of rechts. Maargoed dat is voor iedereen voor zich.
Daarnaast schijnen deze achterlichten problemen te geven met modellen met ABS, foutmeldingen etc.

--- Einde van citaat ---

Zal gelijk even aanvullen dat het voertuigreglement ook zegt dat;

"er een minimale afstand moet zitten tussen de richtingaanwijzers achter van 18cm"

Het is dus ook nog eens verboden.

Maar ik vind het een beter gezicht dan die losse knippers dus...

Spritze:

--- Citaat van: BeR_FZ1 op  7 mei 2010, 20:36:12 ---
--- Citaat van: vincefazer op  7 mei 2010, 19:01:49 ---Ten eerste vind ik die dingen gevaarlijk, je kan gewoon niet goed zien of het knipperlicht aan staat en dan als je het ziet is de vraag nog voor links of rechts. Maargoed dat is voor iedereen voor zich.
Daarnaast schijnen deze achterlichten problemen te geven met modellen met ABS, foutmeldingen etc.

--- Einde van citaat ---

Zal gelijk even aanvullen dat het voertuigreglement ook zegt dat;

"er een minimale afstand moet zitten tussen de richtingaanwijzers achter van 18cm"

Het is dus ook nog eens verboden.

Maar ik vind het een beter gezicht dan die losse knippers dus...

--- Einde van citaat ---

Ik heb er één met E-keur.
Ook goed prijzig die van Sallant.
Ik meen dat die van mij iets van 45 euro was met E-keur.

BeR_FZ1:
klopt ze zijn er ook voor die 45 eurotjes maar dan heb je er een uit de scootershop. zeg niet dat het dan niets is maar dit zijn Clear Alternatives en die zijn gewon een stukkie duurder. moet ook zeggen dat de pasvorm van de  Clear Alt. zeer goed is en levering compleet met de benodigde weerstanden.  Ik heb zelfs al een vervangingsdemper voor een fz gezien vor 120 euro.maar die kan je denk ik ook niet vergelijken met een Akra of Yoshi.

maar wilde dit gewoon ff delen en niet een discussie starten van mooi of niet of gevaarlijk of veilig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie