Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Da's balen!. Hoop dat je zelf in orde bent.Heb je iets kunnen vinden waarom de achterband onder jou vandaan klapte?
De Dunlop Qualifier 2 zit niet af fabriek onder een FZ1....
Citaat van: Fatopi op 27 mei 2010, 19:37:41Da's balen!. Hoop dat je zelf in orde bent.Heb je iets kunnen vinden waarom de achterband onder jou vandaan klapte?Ik heb er zelf gelukkig niks aan over gehouden.Er lag niks op het asfalt, maar ik hoor van een paar kennissen dat ze precies het zelfde hebben gehad met de Qualifiers 2.Geen waarschuwing of niks, gewoon in één keer vol de achterkant verliezen.Erg vreemd, ik ben met mijn rijstijl wel redelijk gewend dat een band af en toe wat schuift of een stapje opzij zet.Maar hier was geen houden aan.Vanmiddag vernomen dat de FZ1 afgeschreven is.Is nu een kwestie van verzekering werk.Geen idee wat ik nu ga doen.Of weer een FZ1 of weer iets anders.Is ondertussen nr 10 wat ik ga kopen
Citaat van: Spritze op 27 mei 2010, 20:46:44Citaat van: Fatopi op 27 mei 2010, 19:37:41Da's balen!. Hoop dat je zelf in orde bent.Heb je iets kunnen vinden waarom de achterband onder jou vandaan klapte?Ik heb er zelf gelukkig niks aan over gehouden.Er lag niks op het asfalt, maar ik hoor van een paar kennissen dat ze precies het zelfde hebben gehad met de Qualifiers 2.Geen waarschuwing of niks, gewoon in één keer vol de achterkant verliezen.Erg vreemd, ik ben met mijn rijstijl wel redelijk gewend dat een band af en toe wat schuift of een stapje opzij zet.Maar hier was geen houden aan.Vanmiddag vernomen dat de FZ1 afgeschreven is.Is nu een kwestie van verzekering werk.Geen idee wat ik nu ga doen.Of weer een FZ1 of weer iets anders.Is ondertussen nr 10 wat ik ga kopen Je hebt nog een Duc staan. Maar da's natuurlijk minder dan een Fz1 Denk je niet dat je zelf over het randje bent gegaan? Te plat door de bocht o.i.d?