Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Het leek me wel leuk om een topic te openen over of er ritjes gemaakt worden, zodat als er behoefte is met elkaar te rijden of om elkaar te treffen.Ik zal de spits eraf bijten.Komt ie Eindelijk, het zonnetje Ik ga vanmiddag een binnendoor ritje maken (Nijmegen-'s-Hertogenbosch) naar MotoPort en naar van der Heyden motors Wie weet zien we elkaar bij de koffiehoek groetjes GotFazeD
Toppie Berry.Ben benieuwd naar de piccies Wie weet zien we elkaar daarro. GotFazeD
Vandaag weer gewoon woon werk verkeerRotterdam-Schiphol en later op de dag weer terug, geen snelweg maar lekker binnendoor .
Citaat van: efzeteen op 18 mei 2010, 08:33:30Vandaag weer gewoon woon werk verkeerRotterdam-Schiphol en later op de dag weer terug, geen snelweg maar lekker binnendoor .Ik vandaag ook weer woon-/werkverkeer Rotterdam - Den Haag. Voor Den Haag het juiste vervoersmiddel momenteel gezien de zooi in de binnenstad.Gisteren voor het eerst op de FZ naar m'n werk. Naked is wel veel behoudener voor je rijbewijs heb ik al wel gemerkt.
Dat dacht ik ook, maar daar ben ik toch vies van terug gekomen.Met de FZ1 rij ik meer op mijn achterwiel dan goed voor me is