Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik heb in het verleden, in de tijd dat ik bij autobedrijf werkte, vaker een 'proppie' in de band gedrukt. Evenals diverse collega's en we hebben er nooit problemen mee ondervonden.Vaak wordt gesproken van een noodoplossing om thuis te komen maar we hebben wel eens geprobeerd een 'proppie' weer eruit te trekken. Dit gaat écht niet lukken. De enige manier waarop we bewegiging in dat kreng kregen was vanuit de binnenzijde van de band. Het goedje vulcaniseerd als het ware met het rubber van je band. Dus ik zou er gewoon mee rijden.Het plakken van een 'paraplu' aan de binnenzijde is natuurlijk ook een prima oplossing. Ook lekker mee doorrijden. Echter, dat is zoveel werk. Het wiel eruit, band eraf, plakken, band erop, balanceren, wiel weer terug monteren.........pfffffff.Het grootste probleem zit tussen de oren. Je weet dat er iets met je band gebeurd is en daarom rijdt het niet meer vertrouwd. Vergeet dat, want wanneer het toch weer fout mocht gaan gaat de band eerst weer zachtjes lekken en staat heus niet in 3 seconden plat. Ciao
Gisteren, een 150 km rondje Zuid Limburg Maar veel te warm
Ik heb nog een zomerjas van Revit, maar blijf het warm vinden.Idd Vince, zolang je kunt blijven rijden is het oke, maar verkeerslichten zijn killers nou