Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik weet wat de volgende foto is, namelijk plat op z'n bek.Wel goede foto.
Dat bedoel ik. Jouw foto 2 is al iets verder als die dude op z'n Fazer. Hij gaat gewoon op z'n muil door die klote-pikkies.Spritze, hopelijk heb je dit goed overleefd?? In ieder geval wel een bijzonder fotoserie.
Wow, maar je gaat ook wel erg plat op de eerste foto!Mazzel dat je de vangrail niet geraakt hebt, persoonlijk heb ik erg veel respect voor deze stalen autovangers.
Dat bedoel ik. Jouw foto 2 is al iets verder als die dude op z'n Fazer. Hij gaat gewoon op z'n muil door die klote-pikkies.
Ik heb met twee man en een paar extra handen erbij voor de zekerheid, mijn motor een keer heel schuin gehouden om eens te kijken hoeveel ruimte je hebt voor de middenbok de grond raakt, nou zo schuin zullen wij allemaal nooit gaan. Natuurlijk was de motor niet beladen met een berijder, maar dat zou nooit dusdanig veel kunnen schelen.Ik heb in ieder geval voor de zekerheid de slijtpennen eraf gehaald vanavond.
Citaat van: vincefazer op 18 mei 2010, 20:12:28Ik heb met twee man en een paar extra handen erbij voor de zekerheid, mijn motor een keer heel schuin gehouden om eens te kijken hoeveel ruimte je hebt voor de middenbok de grond raakt, nou zo schuin zullen wij allemaal nooit gaan. Natuurlijk was de motor niet beladen met een berijder, maar dat zou nooit dusdanig veel kunnen schelen.Ik heb in ieder geval voor de zekerheid de slijtpennen eraf gehaald vanavond.Heb je wel getest met jou erop? Maakt wel degelijk uit.