Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
De bedoeling was dat het niet zo'n FZ1 zou worden waar je in één oog opslag ziet dat er een halve catalogus op geschroefd is.
CitaatDe bedoeling was dat het niet zo'n FZ1 zou worden waar je in één oog opslag ziet dat er een halve catalogus op geschroefd is.Maar wel handig dat je het ff opsomd erugh gave specs ... als ik zo vrij mag zijn!Ben vooral onder de indruk van de "In RVS gelazerd custom logo op de zijkanten van de tank" Die wil ik ook hebben ... maar dan anders natuurlijk
Uuuh, Ralph,In het kader van de zojuist ontvangen stalen remleidingen: wanneer vervang jij die "tuinslang" aan de achterzijde voor een mooie stalen leiding??
Persoonlijk vind ik stalen remleiding achter nogal overdreven, voor de hoeveelheid die je de achterrem gebruikt en voor de situaties waarin je de achterrem gebruikt.
Dan zou ik bij jouw motor eerder mijn geld uitgeven aan een carbon hugger en een carbon bellypan.
Carbon hugger zou hem denk ik toch echt heel mooi staan, is het plaatje compleet, goed is puur mijn idee hoor.Bellypan kan natuurlijk ook gewoon gelakt zwart, maar ik zit denken, zo'n mooi titanium blauw gekleurd spruitstuk is misschien ook wel heel erg mooi.
Dat ken ik ja... ik ben ook gestopt met geld uitgaven aan mijn motor, voorlopig dan!