Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Dan zou ik bij jouw motor eerder mijn geld uitgeven aan een carbon hugger en een carbon bellypan.
Ook maar eens een topic aangemaakt van mijn FZ1.Anders gaan mensen misschien twijfelen of ik wel een FZ1 heb.Het is dus een FZ1 N uit 2008.Modificaties:
Citaat van: Spritze op 18 mei 2010, 13:16:52Ook maar eens een topic aangemaakt van mijn FZ1.Anders gaan mensen misschien twijfelen of ik wel een FZ1 heb.Het is dus een FZ1 N uit 2008.Modificaties:Het was je blijkbaar niet gegunt met deze FZ1...Echt klote voor je man, hoop dat de verzekering snel over de brug komt.Al enig idee of je weer voor een FZ1 gaat of voor wat anders?
Gefeliciteerd!Mooie fiets met natuurlijk heeeeeel veel potentie...Maar spreekt het je dan aan om weer in zo'n sportieve houding voorover op je motor te zitten?Eerlijk gezegd heb ik ook even stiekum hieraan of aan de 750 gedacht de laatste tijd.
Heel vet, vooral die remleidingen Veel plezier ermee. Blijf je nog wel op dit forum??
Citaat van: vincefazer op 15 juni 2010, 14:43:48Gefeliciteerd!Mooie fiets met natuurlijk heeeeeel veel potentie...Maar spreekt het je dan aan om weer in zo'n sportieve houding voorover op je motor te zitten?Eerlijk gezegd heb ik ook even stiekum hieraan of aan de 750 gedacht de laatste tijd.De sportieve houding spreekt me zeker niet aan, vooral niet die druk op je polsen.Dat is toch weer wennen, ondanks dat ik genoeg super sports heb gehad.Maar damn, wat een beest.Het kreng blijft trekken als een tierelier.