Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Beste allemaalvandaag gecrashed in duitsland. Gelukkig alleen sleutelbeen gebroken. Motor total loss. Frame gebroken en alle lakdelen beschadigr. Tank lek enz... Is het de moeite waard om de motor naar nl te halen? Nog tips???http://tweetphoto.com/24351356
Tjonge jong, dat is nummer 3 binnen een weekje of 3idd al nr 3 hopelijk houd het hier op !!! spoedig herstel gewenst van hier uit die andere ziekenboeg Heb vandaag ook te horen gekregen dat mijn motor total los is hoop dat het nu snel afgehandeld kan worden en dat er vlug een nieuwe FZ1 in mijn garage staat greetz....joe
Bedankt voor alle reacties. eerste nachtje achter de rug en onwaarschijnlijk goed geslapen. Gewoon extra dosis pijnstillers en goed stuuten zodat je goed stabiel ligt. Pijn valt nu wel mee, pijn in de portomonee niet. Ik was beperkt casco dus alleen diefstal en brand. Dus centjes kwijt..... nieuwe fz1??? ik denk het niet. heb m'n lesje wel even geleerd. Fantastische motor maar veel te uitdagend voor mij. nu is het nog goed gegaan volgenende keer ben ik hardstikke dood of invalide. geld is ook even op....nog tips voor ophaaldiensten misschien? goedkoop transport?