Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
HAllo,Ik ben van plan om te gaan kijken naar een FZ1, het lijkt mij een geweldige motor.Nu twijfel ik over de grote van de motor, ik ben zelf 1,92 mtrWie kan mij uit ervaring vertellen hoe het in werkelijkheid is.GrFreerk,
Ik ga aanstaande woensdag kijken en een proefrit maken, ik heb gisteren op een honda cb 1000 gereden bij motoport.Volgens de verkoper zijn de motoren te vergelijkbaar.
grootte is niet van belang bij een motorfiets.wel van belang is dat voor de vrouwen. veel wijsheid en succes bij de aankoop en de enige goede Honda is de spits van Japan
Citaat van: freerk op 26 juni 2010, 21:41:59HAllo,Ik ben van plan om te gaan kijken naar een FZ1, het lijkt mij een geweldige motor.Nu twijfel ik over de grote van de motor, ik ben zelf 1,92 mtrWie kan mij uit ervaring vertellen hoe het in werkelijkheid is.GrFreerk,Zithouding is vaak erg persoonlijk.Ik zou gewoon even bij de dealer langs gaan en proef zitten.Vriend van mij is ongeveer 1,90m en heeft zich ook een FZ1 gekocht, zal dus wel goed zijn
Bedankt voor jullie reactie, ik laat weten wat het is geworden.