Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Hoi FZ8'ers en aanverwanten.Heb gisteren enkele dealers bezocht, en uiteindelijk bij AMC Stabroek terecht gekomen. Zij hadden een zwarte Fz8 klaar staan om te leveren, en een blauwe Fz8 die ook al verkocht was. Ik moet zeggen dat het blauw in het echt vééééél mooier is dan op foto. Op mijn vraag waar er een witte fazer8 te bekijken valt, hebben zij echt moeite gedaan met rondbellen naar importeur en afgevaardigde(n). Nu blijkt er één in Brugge bij Nikita te staan,maar daar geraak ik niet binnen de 14 dagen, en één in het testcenter van Yamaha(is voorbestemd voor de pers,dus je weet niet op voorhand of hij aanwezig is). Als ik nu de Fazer8 bestel, heb ik hem zonder hem te zien of er op gezeten te hebben,laat staan te rijden, in het beste geval de laatste week van september. Wetende dat ik heel de maand oktober (met de Xmax250, jawel) in de buurt van Calpe(Spanje) zit, vraag ik mij af of het wel de moeite is om er dit jaar nog een te kopen. De lanceringsprijzen zijn dan wel afgelopen, maar in deze slechte motortijden zal er wel een actie opgezet worden vlak na nieuwjaar en op het motorsalon in Brussel zeker. Ik ga dus de zoektocht op een lager pitje zetten(of mijn dealer moest met een grandioos voorstel komen), en blijf jullie bevindingen volgen via dit fantastische forum. PS: Nogmaals dank aan AMC Antwerpen(een koppel dat leeft voor de Yamaha-adepten, en proficiat voor jullie jonge spruit)grts, Ronald