Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
hey dat word weer rekenen danbart 32 winters oudgroetjes bart
Maar belangrijkste is, we blijven gemiddeld onder de 40...Voor mij was eigenlijk de eerste reden om dit topic te openen, pure nieuwsgierigheid en dat ik wel eens mee lees in het R6 topic op MF.Dit omdat een vriend van mij een R6 rijdt en ik het leuk vind om zijn dingen in de gaten te houden, andersom leest hij ook mee in de Fazer en FZ1 topics op MF om mijn dingen in de gaten te houden.Nu viel mij al een tijd op dat het taalgebruik in het R6 topic duidelijk aangaf dat het daar naar mijn idee om relatief jongere mensen gaat. Het taalgebruik bij ons op het FZ1 forum is echt duidelijk anders (om niet te zeggen gewoon veel netter). Nu staat de R6 er wel om bekend om een motor te zijn die vooral populair is bij de jongere rijders, uiteraard niet altijd, maar toch regelmatig.Zodoende was ik heel benieuwd welke leeftijd de FZ1 rijders nu hebben.En het klopt wel, de FZ1 is toch meer een motor voor mensen die iets ouder zijn dan 18 à 25. Ook hier weer uitzonderingen daargelaten, sorry Quicky... Het gaat om een gemiddelde natuurlijk.
Voor de statistieken, een echte fiets voor de wat wijzere man dus 5x20+12x30+11x40+ 8x50+
CitaatVoor de statistieken, een echte fiets voor de wat wijzere man/vrouw dus 5x20+12x30+11x40+ 8x50+Wijzere man Das nou een beetje jammer Minpuntje
Voor de statistieken, een echte fiets voor de wat wijzere man/vrouw dus 5x20+12x30+11x40+ 8x50+
Net 23 geworden
37 en geestelijk 18 max....