Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik ben nog steeds aan het kijken voor de set. Ga binnenkort even kijken voor een K33N of K40N incombinatie met een snelklick beugel. Ben je rond de 500 Euro kwijt. Het voordeel is dat het rek eenvoudig te monteren en demonteren is, en er alleen 3 ogen op de motor achterblijven. Zodra de aanschaf is gedaan volgen de foto's.
Zeg dames en heren, als er een korte kentekenplaathouder op de motor is geplaatst, geeft dit dan geen ergernis met het plaatsen van de koffers?Mij lijken dan nml dat de knippers in de weg zitten!
Als ik met mijn vriendin achterop een weekendje weg wil met de motor, of een vakantie trekkend door europa wil maken.Heb ik geen zin in gekloot met tasjes etc, zadeltassen bevalt dan ook niet en het is ook niks om haar een enorme rugtas te laten dragen.Dan zijn zijkoffers en topkoffer juist ideaal.Ga ik alleen rijden, dan heb ik een klein tanktasje en een tailpack op het duo zadel, uiteraard dan geen koffers.
Helemaal eens maar doe je vrouw een nog groter plezier en zet voor een Alphen tocht even je originele Kentekenplaathouder terug... Heb een FZ1 in Zwitserland gezienwaar vrouwlief de smurrie uit haar haar en nek stond te halen. Een buitje tref je nog wel eens en de stemming loopt snel terug als vrouwlief een paar keer per weekde alpenklei haar nek in voelt lopen. Bij mij bleef het op de taartschep liggen.Het is maar een tip.Verder kun je met de FZ1 uitermate veel plezier hebben in de bergen... maar dat wist iedereen al..