Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Ik weet alleen dat het geen normale draad is.Een gewone M10 bout loopt binnen een halve slag al vast, de draad is fijner dan die van een gewone M10 bout.Opletten dus, anders een verloopstuk erbij kopen!En met een mailtje weet je het zeker
Het is M10*1.25 en normaal M10 is M10*1.5 dit is de draad spoed ofzo!Is een standaard draad maar alleen iets fijner.GroetArthur
Wie weet wat voor draad erin de voetsteun zit van de FZ en de Fazer, is dit M8 of M10. Heb een paar mooie in Duitsland gezien , maar weet dus niet of ze passen, stage 6 spiegels lekker zwaar en mooi klein.
Citaat van: Yellowdriver op 24 juli 2010, 19:16:33Wie weet wat voor draad erin de voetsteun zit van de FZ en de Fazer, is dit M8 of M10. Heb een paar mooie in Duitsland gezien , maar weet dus niet of ze passen, stage 6 spiegels lekker zwaar en mooi klein.Wat ik me afvraag is:Waarom wil je spiegels op je voetsteun, ik vind ze op het stuur al verschrikkelijk.Ik heb die van mij 2,5 cm ingekort, zodat ze binnen de afmetingen van het stuur blijven, en er nieuwe draad op getapt. M10x1.25 is idd de juiste maat.