Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Toeren door gans België (hoe groot het dan al mag zijn), Oostkantons/Duitsland langs Wester- en Oosterschelde. Binnekort een weekje naar het Zwarte woud. kijk er enorm aar uit. Zijn er eigelijk veel collega Fz1 /Fazer rijders uit het Belgenlandje? Zo heel veel zie ik ze hier in de buurt (Mechelen) ook niet rijden. Misschien kunnen we bij de ledenlijst gewoon al een B of N
Citaat van: Quickey op 2 augustus 2010, 22:15:19Toeren door gans België (hoe groot het dan al mag zijn), Oostkantons/Duitsland langs Wester- en Oosterschelde. Binnekort een weekje naar het Zwarte woud. kijk er enorm aar uit. Zijn er eigelijk veel collega Fz1 /Fazer rijders uit het Belgenlandje? Zo heel veel zie ik ze hier in de buurt (Mechelen) ook niet rijden. Misschien kunnen we bij de ledenlijst gewoon al een B of N Ik woon niet zo ver van Mechelen vandaan, hetzij dan wel op Nederlandse bodem!
Citaat van: FZ1 N Menke op 2 augustus 2010, 23:03:39Citaat van: Quickey op 2 augustus 2010, 22:15:19Toeren door gans België (hoe groot het dan al mag zijn), Oostkantons/Duitsland langs Wester- en Oosterschelde. Binnekort een weekje naar het Zwarte woud. kijk er enorm aar uit. Zijn er eigelijk veel collega Fz1 /Fazer rijders uit het Belgenlandje? Zo heel veel zie ik ze hier in de buurt (Mechelen) ook niet rijden. Misschien kunnen we bij de ledenlijst gewoon al een B of N Ik woon niet zo ver van Mechelen vandaan, hetzij dan wel op Nederlandse bodem!is er in Nederland ook een Mechelen? of bedoel je misschien Maasmechelen? Ja er is hier een 25 km vandaan ook een dorp dat Mechelen heet.En Maasmechelen ligt een km of 10 bij mij vandaan?
Ik woon in Asse vlakbij Brussel rij regelmatig richting Chimay en omgeving zitten mooie stukken in de buurt greetz......Joe
Citaat van: joe op 3 augustus 2010, 18:26:01Ik woon in Asse vlakbij Brussel rij regelmatig richting Chimay en omgeving zitten mooie stukken in de buurt greetz......Joe ben daar afgelopen weekend ook in de buurt geweest, Asse dan, rit gereden van de Ronkende Toepers in Aalst Vlaamse ardennen enzo. Ik rij regelmatig eens richting Monshau, via Spa, Malmédy en die kante.
Citaat van: Quickey op 3 augustus 2010, 19:49:36Citaat van: joe op 3 augustus 2010, 18:26:01Ik woon in Asse vlakbij Brussel rij regelmatig richting Chimay en omgeving zitten mooie stukken in de buurt greetz......Joe ben daar afgelopen weekend ook in de buurt geweest, Asse dan, rit gereden van de Ronkende Toepers in Aalst Vlaamse ardennen enzo. Ik rij regelmatig eens richting Monshau, via Spa, Malmédy en die kante. Ga misschien dionderdag als het weer goed is ook eens die kant op , heb ondertussen mijn eerste 500 km eropzitten , nog effe geduld en hij kan op full power greetz .....joe