Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Heb je jouw nieuwe Z1000 al?Zo ja, hoe bevalt ie?
Van het weekend wordt het mooi weer,schiet dan ff wat mooie plaatjes....Die foto uit de folder kennen we nu wel
Citaat van: vincefazer op 2 september 2010, 12:55:16Heb je jouw nieuwe Z1000 al?Zo ja, hoe bevalt ie?Jawel, heb 'm al .Bevalt me erg goed. Zeer wendbaar, genoeg koppel onderin (trekt dus iets sneller dan de FZ1) schakelt "zachter" en hij is ook wat lager dan de FZ1. Dan bedoel ik qua zithoogte. Dat merk ik zeker (168 cm).En de looks vind ik gewoon Hij is voor mij niet echt te vergelijken met de FZ1 Fazer. Daar had ik namelijk een ruitje op en op een naked is dat natuurlijk wel anders. Maar dat wilde ik ook graag .Ik moet er nog meer op gaan rijden, maar het weer van de afgelopen week was nu niet echt om naar huis te schrijven . Dan kan ik er wellicht nog meer over zeggen...Groetjes!EEN "ECHTE" FOTO VOLGT NOG
Echt een heel gave motor!Wel veel succes met het wit houden van het duozadeltje, schijnt niet lang wit te blijven.Veel veilige en leuke kilometers met je nieuwe motor toegewenst!
Tis natuurlijk niet de beste foto...I know... Maar kon het toch niet laten
Dank u heren !Kan ook niet wachten totdat ik weer een stukkie kan
Citaat van: Bettieboe op 3 september 2010, 22:53:35Dank u heren !Kan ook niet wachten totdat ik weer een stukkie kan "Slijm modus aan"Ik wacht wel op foto's vd Kawa met jou er op.Wordt hij vast een stuk mooier van."Slijm modus weer uit"Sorry maar ik ben niet zo onder de indruk vd Kawa.