Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Veel plezier met je Kawa Bettieboe.
Overloper
Dat lijkt een heel goede keuze te zijn.Heb zelf ook echt getwijfeld, maar 2 belangrijke dingen hielden mij tegen, erg kleine brandstoftank (15 liter) en niet echt goede duo capaciteiten.Maar qua rijeigenschappen is het echt een heel leuke motor!
Maat van me heeft er ook een , mooie agressieve look.Maar zoals vince zegt een erg kleine tankinhoud en achterop is het niet echt voor een bijrijder ingericht.En toch vind ik het zelf een hele mooi motor, veel plezier ermee.
Beste mede forummers,Na jaren een Yammie ( en de laatste 2 jaar een FZ1 Fazer) gereden te hebben, wil ik wel eens wat anders. Waarschijnlijk zal ik de overstap gaan maken naar de Kawa Z1000 2010. Heb erop gereden en dat was voor mij super. Tis een hele andere motor en dat vind ik dan wel gaaf!Ik wil jullie wel allemaal bedanken voor de input en dit geweldige forum ! Ga vooral zo door!!!Groetjes!!
Citaat van: Bettieboe op 16 augustus 2010, 09:04:50Beste mede forummers,Na jaren een Yammie ( en de laatste 2 jaar een FZ1 Fazer) gereden te hebben, wil ik wel eens wat anders. Waarschijnlijk zal ik de overstap gaan maken naar de Kawa Z1000 2010. Heb erop gereden en dat was voor mij super. Tis een hele andere motor en dat vind ik dan wel gaaf!Ik wil jullie wel allemaal bedanken voor de input en dit geweldige forum ! Ga vooral zo door!!!Groetjes!!Tijdje geleden wees je mij op een foutje in het gemiddelde leeftijd topic.Nu is het aan mij om jou op een foutje te wijzen. Gekheid, leuke fiets geniet ervan.
Veel plezier met de Z1000, ook een mooie bike Ik heb zelf (proef)gereden op de Z750 maar het is toch de mooie FZ8 geworden