Nieuws: Welkom op Het yamaha-forum veel te vinden over FZ1 en FZ8
Bedankt voor je Manuel, ben net lid en nu al.... (schiet helemaal vol)groetjes Ad (nooit plat genoeg)PS, hoe zit dat nu met die grondspeling? Ik heb de lefknoppen er al af maar nu gaan de stepjes er aan... Is er iemand die iets kan zeggen over een verhogingsset of iets dergelijks? en daar al ervaring mee heeft natuurlijk.
heeft iemand een goede oplossing voor het probleem met de grondspeling
Citaatheeft iemand een goede oplossing voor het probleem met de grondspelingheb even een nieuw topic aangemaakt heb je meer kans dat er anderen reageren wat ook handig is van het forum gebruik de zoekfunctie eens en typ het woord grondspeling maar eens inen je ziet een tal van problemen en oplossingen langs komen Gr bert
Ik heb Termaat gebeld en mijn grondspeling-probeleem voorgelegd. Oplossingen zijn inderdaad andere (evt. verstelbare) stepjes (maar dan is misschien je uitlaat meteen aan de beurt als je een beetje plat gaat) of een tail-riser. Verstelbare stepjes zit je al snel op 400 euri, een tail-riser op 75 euri. We hebben het nog even gehad over andere (ohlins) veren, maar volgens hem komt daar de motor niet echt mee omhoog.Ze bestellen de tail-riser. Als ik me niet goed bevalt, mag ik hem teruggeven en krijg ik het aankoopbedrag terug. Ik ben benieuwd hoe het bevalt, ik houd jullie op de 'hoogte'
Kan iemand een indicatie geven wat een andere achter veer kost?Is dit 200 euro of vele malen meer.